Субота
20.04.2024
17:12
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації
Головна Реєстрація Вхід
Накази відділу освіти Іршавської РДА »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 257

Категорії розділу
Мої файли [153]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Мої файли

Про проведення атестаційної експертизи районної станції юних техніків
23.10.2013, 00:14


Наказ Міністерства освіти і науки України

від 21.08.2003 № 567
На виконання статті 10 Закону України "Про позашкільну освіту”, наказу Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 р. № 553 "Про затвердження Порядку атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів"

наказую:

1. Затвердити Орієнтовні критерії оцінки діяльності позашкільних навчальних закладів (додаються). 

2 Міністерству освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій організувати протягом 2003 - 2004 років апробацію Орієнтовних критеріїв оцінки діяльності позашкільних навчальних закладів і до 1 лютого 2005 року внести Міністерству освіти і науки України пропозиції щодо їх подальшого удосконалення.

3. Дані критерії опублікувати в Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на Державну інспекцію навчальних закладів (Бурлаков О. М.)

Міністр В.Г. Кремень

 Пояснювальна записка до орієнтовних критеріїв оцінки діяльності позашкільних навчальних закладів

У єдиному освітньому просторі України вагоме місце займає позашкільна освіта, яка спрямована на розвиток особистості, талантів, розумових та фізичних здібностей дитини, задоволення її потреб у професійному становленні та професійній підготовці. Сьогодні сфера позашкільної освіти перебуває на важливому етапі переходу до більш якісного стану і вимагає не тільки модернізації змісту, а й змін форм і методів роботи навчальних закладів та управлінської діяльності їх керівників. Значна роль у реалізації єдиної політики у сфері позашкільної освіти належить державному контролю за діяльністю навчальних закладів, основною формою якого є атестація, яка проводиться з метою визначення ефективності роботи, результативності освітньої діяльності та аналізу потенційних можливостей навчальних закладів. Основні показники та орієнтовні критерії розроблені для проведення атестаційної експертизи діяльності позашкільних навчальних закладів з урахуванням вимог Законів України "Про освіту”, „Про позашкільну освіту”, Положення про позашкільний навчальний заклад, інших нормативно-правових актів у сфері позашкільної освіти відповідно до Порядку проведення державної атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24. 07. 2001 №553. У процесі атестаційної експертизи аналізуються й оцінюються рівень організації та результативність освітньої діяльності навчального закладу, матеріально-технічне та кадрове забезпечення, управлінська діяльність. Об’єктивність оцінювання роботи позашкільного навчального закладу забезпечується всебічним аналізом якісних і кількісних показників. Оцінка й аналіз його діяльності проводиться в динаміці з урахуванням змін, що відбулися з часу попередньої атестації. Критерії оцінювання подаються у балах та їх долях від державних вимог, нормативів або максимально можливих значень показників, які відповідають рівню освітньої діяльності "високий”. Загальний висновок щодо рівня освітньої діяльності позашкільного навчального закладу здійснюється на основі зведеного аналізу (суми показників) з чотирьох розділів:

1. Матеріально-технічний стан (максимальна кількість залікових балів - 17).

2 Рівень організації та результативність освітньої діяльності закладу (максимальна кількість залікових балів – 60).

3 Кадрове забезпечення (максимальна кількість залікових балів - 12).

4 Управлінська діяльність (максимальна кількість залікових балів - 11).

За наслідками атестації (атестаційної експертизи) встановлюється рівень освітньої діяльності навчального закладу: "високий”, "достатній”, "середній”, "низький” (позн. В, Д, С, Н), на підставі якого виноситься рішення про визнання закладу "атестованим з відзнакою”, "атестованим", "атестованим умовно" або "неатестованим".

Високий рівень освітньої діяльності визначається за умови отримання сумарної кількості балів в межах 100-75; достатній - 74-49; середній -45-25; низький - 21 і менше.

Враховуючи значимість усіх блоків показників, слід мати на увазі, що рівень освітньої діяльності закладу не може бути визнаний "високим", якщо рівень організації та результативність освітньої діяльності оцінений іншою оцінкою. Навчальний заклад не може бути атестованим (навіть умовно), якщо результативність освітньої діяльності низька. Загальний атестаційний висновок про позашкільний навчальний заклад визначається за рівнем освітньої діяльності (сумарною кількістю залікових балів): високий рівень - навчальний заклад вважається "атестованим з відзнакою"; достатній рівень - навчальний заклад вважається "атестованим"; середній рівень - навчальний заклад вважаєтеся "атестованим умовно"; низький рівень - навчальний заклад вважається "неатестованим". Одночасно з атестацією позашкільного навчального закладу проводиться атестація його керівників (директора, заступників директора). Для цього підраховуються залікові бали з розділу 4 "Управлінський". Орієнтовно, за наявності 8-11 балів, можна вважати , що керівник закладу "відповідає займаній посаді і заслуговує нагородження (відзначення)"; за наявності 7-5 балів - "відповідає займаній посаді"; за наявності 4-3 балів - "відповідає займаній посаді з умовою (ліквідації певних недоліків)"; за наявності 2 і менше балів - "не відповідає займаній посаді". Але при цьому необхідно враховувати, що діяльність керівника навчального закладу не може бути оцінена позитивно, якщо заклад визнано "неатестованим".

Органи управління освітою, на які покладається проведення атестації навчальних закладів, можуть вносити до Орієнтовних критеріїв оцінки діяльності позашкільних навчальних закладів обґрунтовані зміни і доповнення з урахуванням статусу, типу, профілю, специфіки, регіональних соціально-економічних умов, стартових можливостей роботи конкретних позашкільних навчальних закладів. Критерії можуть використовуватись також для самооцінки освітньої діяльності позашкільних навчальних закладів.

 

Орієнтовні критерії оцінки діяльності позашкільних навчальних закладів

№ п/п

Показники освітньої діяльності

Орієнтовні норми оцінювання

Максим. Кількість за шкалою балів

Форми і методи збору інформації

Рівень освітньої діяльності

Високий В

Достатній Д

Середній С

Низький Н

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Матеріально-технічний стан

 

17

 

17-13

12-8

7-4

3-0

1.1

Відповідність будівель та приміщень навчального закладу (далі - заклад) завданням реалізації позашкільної освіти

За державними санітарними правилами і нормами

2

С

Д

2-1,5

1,4-0,9

0,75-0,4

0,25-0

Категорія: Мої файли | Додав: metodist
Переглядів: 757 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

...

...

...

Пошук