Вівторок
18.12.2018
14:55
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 225

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Квітень » 24 » Я роблю це так!
14:10
Я роблю це так!

Нещодавно в Іршавській ЗОШ І–ІІІ ст. № 1 відбувся незвичний захід: вчителі хімії, географії, біології, основ здоров’я шкіл району вперше провели засідання у форматі майстер-класу «Я роблю це так!». Ініціатором проведення стала методистка відділу освіти Попович С. Ю.

Вчителі таких різних шкільних предметів природничого циклу ділилися своїм досвідом з певної методичної проблеми, на практиці ілюстрували застосування різноманітних методичних прийомів і методів, що спрямовані на інтенсифікацію навчального процесу, формування пізнавальних можливостей і світогляду сучасного учня. А ще педагоги району переконували і доводили, що саме його предмет найцікавіший, найважливіший.

Ніхто не зміг залишитися байдужим після наданої можливості стати директором туристичної агенції і здійснити віртуальну подорож до Австралії - такий креативний погляд на уроки географії у 7-му класі запропонувала вчителька Зарічанської ЗОШ І–ІІ ст. Марко Н. В. Вона працює над методичною проблемою «Інтерактивні форми і методи навчання учнів» і прагне пробудити в учневі бажання вчитися.

«Застосування ІКТ на уроках хімії». Таке питання хвилює ініціативну і динамічну вчительку Негрівської ЗОШ І-ІІ ст. Попович Н. І. Важко не помітити, що вона обожнює хімію, прагне зацікавити нею і своїх учнів. Родзинкою її роботи є використання фет–симуляцій, які дозволяють учневі побачити в 3D - вимірі хімічні сполуки, відео хімічних реакцій, що дуже важливо за сучасних умов тотального браку хімічного обладнання і реактивів.

Прагне використовувати комп’ютерні технології на своїх уроках і вчитель Білківської ЗОШ І – ІІІ ст. Порада В. О.

«Саме інтерактивні методи навчання учнів є оптимальними і максимально результативними при навчанні географії», – переконана вчителька Імстичівської ЗОШ І – ІІІ ст. Суха Н. С., яка при вивченні географічних об’єктів і явищ використовує матеріал з мови та літератури, - вірші і цитати, що дозволяє краще охарактеризувати об’єкт вивчення.

Загатської ЗОШ І – ІІІ ст. Дурдинець Н. І. вважає, що проблемна ситуація на уроках географії слугує засобом актуалізації та мотивації учнів. А це сприяє результативності діалогу «вчитель – учень», забезпечує зворотній зв'язок між ними.

«Проблемне навчання є засобом розвитку пізнавальних можливостей», - стверджувала, презентуючи свій досвід, вчителька біології Брідської ЗОШ І – ІІІ ст. Яцура В. І.

А Лийзьо Н. М., вчителька Зарічанської ЗОШ І–ІІ ст., переконує , що екологічне виховання підростаючого покоління на уроках біології – пріоритетний напрямок роботи педагогів у наш час, коли людство може опинитися перед загрозою самознищення.

Справжньою хвилею релаксації стала презентація своєї професійної діяльності вчительки Лисичівської ЗОШ І – ІІІ ст. Продан А. І., вона метою своєї роботи бачить виховання здорового способу життя у школярів.

За своїх колег щиро раділи методистка відділу освіти Попович С.Ю., заступник директора з НВР Іршавської ЗОШ І – ІІІ ст. №1 Мелеганич О. Д., голова РМО вчителів географії та економіки Чепа Г. В., голова РМО вчителів біології Ковач М. О., вчителі із Зарічанської школи І – ІІ ст.

«Учень, який вчиться без бажання - це птах без крил», - говорив перський поет - мислитель Сааді. Пробудити таке бажання можуть лише такі вчителі, а, отже, зробити так, щоб Нова Українська Школа стала ближчою реальністю.

Заступник директора з ВР Осійської ЗОШ І–ІІІ ст. ім. Ф. Потушняка Г. В. Чепа.

Переглядів: 167 | Додав: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

...

...

...

Пошук

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів