Вівторок
18.12.2018
14:34
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 225

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Травень » 5 » Сучасні питання розвитку дошкільної освіти в Україні
08:29
Сучасні питання розвитку дошкільної освіти в Україні

narada 3

25 квітня у Міністерстві освіти і науки України відбулася Всеукраїнська нарада з питань розвитку дошкільної освіти.
У роботі наради взяли участь головні спеціалісти департаментів, управлінь освіти і науки обласних адміністрацій, методисти інститутів післядипломної педагогічної освіти та академій неперервної педагогічної освіти з усіх регіонів України.

Відкрив та привітав учасників Всеукраїнської наради Кононенко Ю.Г., директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН. За його участі проведено обговорення нового роз’яснення Міністерства охорони здоров’я України № 111-01/123 від 24.04.2018 р. Міністерству освіти і науки про те, яку медичну довідку потрібно надавати для зарахування дитини до дитсадка. Згідно з новим листом МОЗ відтепер для вступу дитини до дитсадка не потрібно надавати медичну довідку особливої форми – достатньо довідки від педіатра чи сімейного лікаря, в якого спостерігається дитина. Для вступу дитини до школи батьки надають довідку від лікаря, що дитина пройшла профілактичний огляд (форма № 086-1/о) (лист Міністерства охорони здоров’я України № 111-01/123 від 24.04.2018 р.).
Учасники наради висловили пропозиції та застереження, що відсутність додаткової інформації про особливості розвитку та стану здоров’я дитини не дозволить у закладах дошкільної освіти правильно організувати харчування (для дітей, які потребують вживання особливих продуктів чи дієт), залучати дитину до фізичних навантажень, а це може призвести до погіршення стану здоров’я дітей.
Нерянова С.І., в.о. начальника відділу дошкільної освіти МОН, виступила з питань змін Закону України „Про дошкільну освіту” у частині проведення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників інститутами післядипломної педагогічної освіти. Було наголошено, що педагогічні працівники повинні мати змогу самостійно обирати форму підвищення кваліфікації. Інститутам необхідно організовувати дистанційну форму навчання, проводити навчальні семінари, семінари-практикуми, онлайн-курси тощо, з видачею відповідних свідоцтв, сертифікатів, які б надавали змогу зараховувати навчальні години за міжатестаційний період.
Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти виступала Носачова Т.П., методист вищої категорії відділу дошкільної МОН (Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти).
На нараді розглядалися питання щодо забезпечення принципу наступності дошкільної та початкової освіти. Швачава О.І., головний спеціаліст відділу дошкільної МОН, ознайомила з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо забезпечення принципу наступності дошкільної та початкової освіти (лист № 1/9-249 від 19.04.2018 р.). Підкреслила доцільність використання вчителями під час першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової освіти досвіду роботи педагогів закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками. Наголосила, що важливим засобом забезпечення наступності між дошкільною і початковою освітою є створення і реалізація єдиної, динамічної, перспективної системи конструктивних дій, спільних для управлінців, педагогів та батьків, та спрямованих на розвиток, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Для сталого функціонування такої системи важливо налагодити взаємодію між закладами освіти на основі угоди про співпрацю, яка укладається директорами закладів щороку в червні.
Гончарук О., представник видавництва МЦФР, презентувала матеріали кози-диска „Наступність дитсадка і школи”. На диску розміщені шаблони матеріалів, які допоможуть керівникам в організації співпраці між закладами освіти.
Про забезпечення принципу наступності дошкільної і початкової освіти та врахування фізіологічних та психологічних змін дитини 6-7 років педагогами говорила Гурковська Т.Л., психолог, головний редактор журналу „Практичний психолог. Дитячий садок”. Психолог презентувала основні причини функціональної неготовності до навчання в школі, особливості розвитку уваги, пам’яті, мислення, формування самооцінки, психологічний супровід і місце дорослого поруч з дитиною. Надала рекомендації щодо врахування потреб розвитку дитини, діагностики дошкільної зрілості та готовності дітей до школи.
З учасниками наради та керівником експертної групи директорату дошкільної та шкільної освіти Божинського В.С., експертом директорату стратегічного планування та європейської інтеграції Сич О.В. велася дискусія про порядок створення, реорганізації та особливостей управління закладами дошкільної освіти в зв’язку з новим Законом України „Про освіту”. Гостро обговорювалися питання дотримання нормативно-правових умов щодо призначення директорів закладів дошкільної освіти новоутвореними органами самоврядування, безпідставне закриття закладів дошкільної освіти та скорочення робочих місць.

Переглядів: 58 | Додав: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

...

...

...

Пошук

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів