У травні 2018 року в приміщенні Міністерства освіти і науки України проходив фінал конкурсу з моделювання «розумних» пристроїв “STEAM House”. Учні шукали відповіді на питання, як ощадливо використовувати питну воду та сонячну енергію, допомогти людям з вадами зору та зменшити ризики зсувів землі, а також пропонували рішення по створенню «smart»-пристроїв (запрограмовані на виконання однієї або кількох функцій електронні автоматизовані пристрої з елементами штучного інтелекту, що можуть бути частиною «розумного» будинку, господарства, виробництва або інтернет речей).
Організатори поділили конкурс на дві категорії: для дітей віком 12-14 років (молодша група) та дітей віком 15-17 років (старша група).
Загалом надійшло близько 100 заявок з описом Smart-проектів від учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Після розгляду пропозицій, журі відібрало 10 проектів, які й вийшли у фінал. Учасниками змагань стали школярі з Києва, Дніпра, Харкова, Горішніх Плавнів, Закарпаття, Южноукраїнська та Сум.
У фінал конкурсу вийшов учень 6-го класу Довжанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Іршавського району Закарпатської області Юрій Роман із проектом “Smart Class”.
Як розповіла нашому виданню наставник Юрія Галина Левко, його проект Smart Class, складався із 4 гаджетів (пристроїв помічників): клімат-контроль, автотінь, автополив квітів і метеостанція.
Клімат-контроль в залежності від показників температури і вологості включає-виключає вентилятор(охолоджує) або/і зволожувач повітря, автотінь: закриває відкриває жалюзі від показників фоторезистора + керування пультом.
Основна ідея Смарт класу: створити комфортні умови для навчання, щоб все працювало автоматично. Дані гаджети побудовані на мікроконтролері Arduino UNO і різних датчиках, сенсорах, моторах
Юра посів почесне 7-ме місце і якості приз отримав Action-камеру ThiEYE T5.
Ще більшою несподіванкою став подарунок для школи від фірми MTI (MTI Division of IT Distribution) – інтерактивна дошка MOLYBoard.
|