Субота
20.04.2024
07:44
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 257

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2019 » Березень » 1 » Від творчого вчителя – до творчого учня
13:58
Від творчого вчителя – до творчого учня

"Від творчого вчителя – до творчого учня" - саме під таким гаслом працює педагогічний колектив Луківської ЗОШ І-ІІ ступенів, творчим кредом якого є слова В.О Сухомлинського «Школа вчителем стоїть», і «Вчитель готується до гарного уроку все своє життя». Нова школа – це прекрасна матеріальна база, сучасне оснащенння та Інтернет-ресурс, що дають простір та умови для реалізації творчого потенціалу вчителів та учнів.

Цього року яскраво спалахнула нова зірка в сузір’ї творчих педагогів Луківської ЗОШ І-ІІ ступенів - Попфалуші Олеся Андріївна, яка працює на посаді практичного психолога та вчителя початкових класів. Вона стала переможцем та лауреатом другого та третього етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» в номінації «Інклюзивне навчання». Креативно та інтелектуально підійшла до виконання кожного етапу цього престижного конкурсу, успішно склала тестування, яке складалося з двох частин: знання методики викладання предмету та знання педагогіки і психології. Особливо відзначені членами журі цього конкурсу проектна діяльність вчительки за напрямком особистісно-орієнованого навчання, що є науково-методичною проблемою нашої школи. Разом з вихованцями Олеся Андріївна досліджувала тему «Історія мого імені». На високому рівні провела урок літературного читання у 4 класі на тему: «Історія життя Леоніда Глібова. Байка «Зозуля й Півень».

Олеся Андріївна – творчий учитель, який успішно втілює в систему роботи новітню методику викладання, має творчі доробки у фахових журналах та інтернет-ресурсах «На урок», «Все для вчителя». Володіє широким спектром стратегій навчання, вміло впроваджує в систему педагогічної роботи передові та власні оригінальні інноваційні ідеї, сучасні підходи по обміну знаннями з учнями, яких залучає до активної співпраці в процесі навчально-виховної діяльності, застосовує нестандартні форми проведення уроків: урок-презентація, -подорож, -квест, -художня майстерня, -фантазія. Вдало трансформує в навчальний процес інтеграції уроків образотворчого мистецтва з літературним читанням, літературою рідного краю, історією України, інформатикою.

Мета фахової діяльності вчительки полягає у формуванні естетично освіченої особистості, готової до подальшого життя в соціумі, вихованні професійної адаптації, готовності до неперервної професійної освіти, конкурентної боротьби на ринку праці, потребі ініціативно включатися в систему нових економічних відносин. Тому Олеся Андріївна активно втілює в систему навчальної діяльності компетентнісний підхід, що дає можливість виховати в учневі ініціативну людину, яка здатна брати на себе відповідальність, може виконати визначений комплекс дій та працювати в групі на спільний результат.

Учителька акцентує особливу увагу на розвиток умінь в учнів користуватися різними джерелами для здобуття інформації: підручником, додатковою фаховою літературою, Інтернет-ресурсом, художніми зразками видатних митців; підтримує власний погляд дитини на виучуваний матеріал, дає можливість визначитися із особистою стратегією подолання проблем. Постійно стежить за дотриманням техніко-естетичних вимог під час виконання художніх робіт, чи виготовлення виробів, за умінням організувати робоче місце та рівнем сформованості технік образотворчого мистецтва, можливістю порівнювати їх з комп’ютерною графікою, за дотриманням правил безпечної праці та гігієнічних вимог. У ході вивчення нової теми спрямовує роботу учнів на ґрунтовне й свідоме засвоєння теоретичного матеріалу та техніки виконання роботи, вчить застосовувати набуті знання в практичній діяльності, шукати шляхи реалізації своїх художніх умінь та навичок. Виховує на кращих зразках світового та національного образотворчого мистецтва.

Олеся Андріївна приділяє особливу увагу дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах нашої школи. Допомагає їм адаптуватися в соціумі, працює над розвитком їх емоційно-вольової сфери, сприяє легкій адаптації в шкільному колективі.

Виявляє художньо обдарованих дітей, розвиває їхню творчість, залучаючи до фахових олімпіад, конкурсів, має призерів і переможців конкурсів різних рівнів та своїх послідовників. Розвиває в учнів художні смаки, естетичні вподобання, вчить бачити красу світу серед буденних речей.

Повсякчас удосконалює свій професійний рівень, педагогічну майстерність, працює над проблемним питанням «Формування естетичного смаку та розвиток творчого потенціалу у дітей засобами образотворчого мистецтва». Бере активну участь у роботі шкільного та районного м/о вчителів образотворчого мистецтва, проводить відкриті уроки для молодих колег, виступає з доповідями, презентаційним матеріалом серед учителів школи та району.

Наш колектив пишається такими вчителями, як Олеся Андріївна, адже – це новий великий досвід та заслужена відзнака за нелегку, щоденну і клопітку працю, приклад для наслідування колег.

 

Ольга Юріївна Хандра -

директор школи

Переглядів: 433 | Додав: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

...

...

...

Пошук

Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів