Меню сайту |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
 |
|
Головна » 2018 » Жовтень » 19 » Заходи щодо запобігання низької результативності з історії та української мови
17:32 Заходи щодо запобігання низької результативності з історії та української мови |
Заходи щодо запобігання низької результативності одинадцятикласників
в ЗНО з історії України на 2018-2019 н. р.
№
п/п
|
Формування (вмінь) компетентностей учнів на уроках історії
|
Заходи
|
1
|
На уроках історії сприяти накопиченню знань про основні
події, явища та процеси, їх давніші та сучасні інтерпритації.
|
Дирекції школи :
розглянути та проаналізувати на педагогічній раді , засіданнях МО результати ДПА та ЗНО з історії України;
постійно здійснювати контроль та перевірку рівня знань з історії України. Провести один раз на семестр письмові роботи з тестовими завданнями;
оформити інформаційний стенд ЗНО-2019
|
2
|
На уроках використовувати активні форми навчання: складання планів, графіків, таблиць, схем, побудова логічних ланцюжків подій, використання статистичних даних
|
Вчителям історії на МО вивчити активні форми роботи на уроках і позаурочний час
|
3
|
Покращити роботу з історичними документами, вчити учнів розпізнавати час створення події про які йдеться, їх учасників.
|
Вчителям історії :
оснастити кабінети історії збірниками документів: „Історія України. Документи. Матеріали.”
|
4
|
Використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної та соціальної інформації
|
Вчителям історії :
частіше використовувати на уроках історії інтернет-ресурс
|
5
|
На уроках історії вчити учнів створювати вербальні і візуальні тексти, шукати надійні презентації
|
Вчителям історії :
вивчити сучасні електронні форми і методи роботи на уроці.
|
6
|
Покращити роботу над ознайомленням з портретами
видатних історичних осіб, діячів культури. Вчити учнів розпізнавати їх.
|
Вчителям історії :
придбати у кабінет історії наочний посібник: „Видатні постаті в історії України”
|
7
|
Вчити :
образно мислити, працювати з репродукціями картин; готувати твори – проекти; розпізнавати твори мистецтва, визначати їх авторів, час створення та значення їх як історичних джерел.
|
Рекомендувати учням, які складають ЗНО з історії України придбати збірники репродукцій творів мистецтва обов’язкові для розпізнавання
|
8
|
Покращити роботу з хронологією, формувати у дітей хронологічну компетентність.
|
Зобов’язати вчителів історії активізувати роботу над хронологією, виготовити сигнальні картки і складати з учнями хронологічні таблиці.
|
9
|
Виховувати:
культуру, самосвідомість, розуміння ролі культури у суспільстві, важливість міжкультурного спілкування і співробітництва.
|
Частіше проводити краєзнавчі екскурсії під час яких вивчати архітектурні пам’ятки рідного краю.
|
10
|
Розвивати :
здатність сприймати і розуміти інформаційне навколишнє середовище, критично його аналізувати і діяти в ньому відповідно до діючої в суспільстві комунікативної етики.
|
Проводити тренінги зі старшокласниками з питань розпізнавання психологічних маніпуляцій.
|
11
|
Формувати:
інформативну компетентність; уміння працювати з різними джерелами інформації; інтерпретувати різні джерела, визначати їх надійність. Виявляти і критично аналізувати розбіжності в позиціях авторів джерел.
|
Учителям вчити учнів працювати з різними джерелами інформації.
|
12
|
Розвивати :
уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу і пояснення історичних подій та явищ; ставити запитання та шукати відповіді; розуміти можливість трактування минулого по - різному.
|
На початку кожного уроку виділяти ключові поняття теми, вивчити їх зміст та ознаки.
|
Заходи щодо запобігання низької результативності одинадцятикласників
в ЗНО з української мови і літератури на 2018-2019 н.р.
№
п/п
|
Зміст заходів
|
Перелік виконання
|
Виконавець
|
1
|
Проаналізувати та розглянути результати ДПА з української мови, яка проходила у формі ЗНО, на засіданнях РМО, ШМО, педагогічних рад.
|
серпень-вересень
2018
|
дирекція шкіл, керівник РМО, керівник ШМО
|
2
|
Оновити інформаційний стенд
ДПА - ЗНО 2019
|
до 10.09.
2018
|
заступник директора школи з навчально-виховної роботи
|
3
|
Дирекції шкіл:
а) чітко спланувати план-завдання внутрішньо шкільного контролю за станом викладання української мови і літератури на 2018-2019 н.р., в якому визначити напрямки та вид контролю, об’єкт перевірки, термін та рівень контролю, підсумковий документ після перевірки;
б) здійснювати контроль за системним підходом при формуванні кадрового забезпечення, враховуючи при цьому наступність під час викладання української мови одним учителем у середній та старшій школах;
в) створювати належні психолого-педагогічні умови для підготовки до ЗНО;
|
2018-2019н.р.
упродовж 2018-2019н.р.
2018-2019н.р.
|
директор, заступник директора у навчально-виховній роботі,керівник ШМО
директор, заступник директора у навчально-виховній роботі
адміністрація, вчителі
|
4
|
Учителям-предметникам:
а) опрацювати Критерії оцінювання та неухильно дотримуватися об’єктивності їх виконання;
б) постійно проводити роботу щодо виховання в учнів любові і поваги до рідного слова, звичаїв та традицій українського народу;
в) створити та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до участі в ЗНО в 2019 н.р.
г) підвищити ефективність кожного уроку, включаючи повторення нового матеріалу; у практичній діяльності застосовувати форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню грамотності учнів та знання теоретичного матеріалу з української мови та літератури; на різних етапах уроку запроваджувати тестові технології;
д) кожному вчителю розробити систему зворотного зв’язку з батьками слабо встигаючих учнів та поставити на облік адміністрації невстигаючих учнів;
пожвавити роботу з обдарованими та жвавими учнями; посилити відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
|
систематично
постійно
систематично
вересень
постійно
|
дирекція, учитель української мови та л-ри
учитель української мови та л-ри
учитель української мови та л-ри
учитель української мови та л-ри
учитель української мови та л-ри, класний керівник
учитель української мови та л-ри
|
5
|
На засіданнях ШМО розглянути питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою підвищення результативності навченості та розробити систему домашніх індивідуальних завдань
|
жовтень-листопад
|
ШМО
|
6
|
Практичним психологам ЗЗСО постійно надавати всебічну допомогу учням з низьким рівнем знань
|
постійно
|
практичний психолог
|
7
|
Залучення батьків до освітнього процесу з питань підготовки до ЗНО
|
2018-2019н.р.
|
адміністрація
|
8
|
Методисту РМК обговорити низьку результативність ЗНО з української мови, намітити шляхи розв’язання даної проблеми; до квітня місяця вивчити стан викладання української літератури в школах району та доповісти на раді методичного кабінету
|
з вересня по квітень
|
методист РМК
|
9
|
Забезпечити адресну практичну спрямованість кожного методичного заходу
|
постійно
|
методист РМК
|
10
|
Ввести в структуру методичної роботи день консультації молодим, малодосвідченим учителям з питань методики та теорії української мови і літератури
|
до 07.09.
2018
|
методист РМК
|
|
Переглядів: 762 |
Додав: metodist
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ |
|
 |
... |
|
 |
... |
|
 |
... |
|
 |
Пошук |
|
 |
Календар |
« Жовтень 2018 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
 |
Архів записів |
|
 |
|