Середа
26.09.2018
07:49
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації
Головна Реєстрація Вхід
НУШ »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 184

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - посилання на веб-ресурс;

01_Закон України Про освіту;

02_Концепція Нової української школи;

03_Державний стандарт початкової освіти;

04_Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки (розпорядження 13.12.2017 № 903-р);

05_Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН 21.03.2018 №268);

06_Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня (наказ МОН 20.04.2018 № 407);

07_Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам... (Постанова №237 від 04.04.2018);

08_Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної;

09_Розпорядження голови Закарпатської ОДА №281 від 04.05.2018.

 

 

01_Щодо організації освітнього простору НУШ (наказ 283 від 23.03.2018);

02_Про засоби навчальних кабінетів НУШ (наказ 137 від 13.02.2018);

03_Вимоги до шкільних меблів для Нової української школи;

04_Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти (наказ МОН 1440 від 02.11.2017).

 

ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ  - посилання на веб-ресурс;

Про вибір підручників 1 клас;

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкових класів

Формула НУШ

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху нової української школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. ІКТ суттєво розширять можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності.

Школа має бути в авангарді суспільних змін

В Україні, як і в усьому світі, набирає ваги так зване покоління Y, або “діти тисячоліття”, які народилися між 1990 і 2000 роками. Їхні погляди, спосіб життя кардинально відрізняються від старших поколінь. Досить поглянути на організацію офісів провідних технологічних корпорацій, щоб зрозуміти, на що орієнтується креативний клас, який визначає обличчя сучасної економіки.

Для них немає чіткого розмежування між роботою, навчанням і відпочинком. Робота не обов’язково має бути серйозною і нудною. Життя для них – це постійне творення, гармонія між зароблянням коштів, пізнанням нового, самовдосконаленням, грою та розвагою.

На підході покоління Z. Сучасні діти значно відрізняються від попередніх поколінь. Вони не обов’язково будуть поділяти погляди старших. Яке життя оберуть сьогоднішні першокласники? Якою б не була відповідь, майбутнім поколінням українців маємо запропонувати школу, яка буде для них сучасною.

Новий зміст

Педагогіка партнерства

Вмотивований вчитель

Автономія школи

Нова структура

Справедливе фінансування і рівний доступ

Орієнтація на учня

Сучасне освітнє середовище

Виховання на цінностях

01

Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці.

Нові освітні стандарти будуть ґрунтуватися на “Рекомендації Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя” (18.12.2006), але не обмежуватимуться ними.

Ключові компетентності – ті, яких кожен потребує для особистої реалізації, розвитку, активної громадянської позиції, соціальної інклюзії та працевлаштування і які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя.

Новий Закон “Про освіту” передбачає такі ключові компетентності:

  • вільне володіння державною мовою;

  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;

  • математична компетентність;

  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

  • інноваційність;

  • екологічна компетентність;

  • інформаційно-комунікаційна компетентність;

  • навчання впродовж життя;

  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;

  • культурна компетентність;

  • підприємливість та фінансова грамотність;

  • інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Наскрізними вміннями є: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

Підготовка вчителя Нової української школи в Іршавському районі

5-16 ЛЮТОГО НА БАЗІ ІРШАВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ  ПРОХОДИЛА  ОЧНА ПЕРША СЕСІЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.

ДАНИЙ ПРОЕКТ СПРЯМОВАНО ДЛЯ НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ СУЧАСНИМ МЕТОДИКАМ НАВЧАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО, ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДІВ ТА ПРИНЦИПІВ “ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА”

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

...

...

...

Пошук

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архів записів