Ідея інтеграції в освіті є значним здобутком усіх учасників освітнього процесу. За умови її успішного методичного впровадження реалізується мета якісної освіти. Тому інтеграція, як вимога об’єднання в ціле компонентів навчання, є необхідним засобом, за допомогою якого уможливлюється створення в учнів цілісного уявлення про об’єкт, що вивчається, формується міжпредметна компетентність. Реформування сучасної освіти лежить на шляху подолання ізольованого викладання навчальних предметів і створення принципово нових навчальних програм, де освітній процес орієнтується на розвивально-продуктивний інтегративний підхід. Школи нашого району почали успішно впроваджувати інтегрований підхід у викладанні базових дисциплін.
Пропонуємо ознайомитися з уроком історії за розділами “Київська держава (Русь – Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІІІ століття.”(Історія України, 7 клас), який провела вчитель-методист історії Луківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Хандра Ольга Юріївна.
Форма проведення:
урок-панорама з елементами театралізації, інтегрований з уроками української літератури, основ християнської етики, всесвітньої історії , музичного мистецтва.
М е т а уроку:
* узагальнити та систематизувати знання учнів про Київську державу ( Русь-Україну) – яка за словами М. Грушевського, є “першою формою укранської державност”, визнання її европейськими та світовими монархіями ;
*розвивати знання про Хрещення Київської Русі Великим князем Володимиром, розуміти значення та актуальність його релігійної реформи в наш час створення самостійної Української православної церкви;
*аналізувати літописні джерела та на їх основі відтворювати діяльність історичних персоналій – перших київських князів та їх дружин;
* сприяти національно-патріотичному вихованню школярів,
виховувати любов до України,гордість за її минуле.
ПОСИЛАННЯ НА ВІДЕО В YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dMsV-v5ihjU&t=319s
|