П`ятниця
26.04.2024
10:56
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації
Головна Реєстрація Вхід
ЗНО »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 257

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Жовтень » 19 » Заходи щодо запобігання низької результативності з історії та української мови
17:32
Заходи щодо запобігання низької результативності з історії та української мови

Заходи щодо запобігання низької результативності одинадцятикласників

в ЗНО з історії України на 2018-2019 н. р.

п/п

 

Формування (вмінь) компетентностей учнів на уроках історії

Заходи

1

На уроках історії сприяти накопиченню знань про основні

події, явища та процеси, їх давніші та сучасні інтерпритації.

Дирекції школи :

розглянути та проаналізувати на педагогічній раді , засіданнях МО результати ДПА та ЗНО з історії України;

постійно здійснювати контроль та перевірку рівня знань з історії України. Провести один раз на семестр письмові роботи з тестовими завданнями;

оформити інформаційний стенд ЗНО-2019

2

На уроках використовувати активні форми навчання: складання планів, графіків, таблиць, схем, побудова логічних ланцюжків подій, використання статистичних даних

Вчителям історії на МО вивчити активні форми роботи на уроках і позаурочний час

3

Покращити роботу з історичними документами, вчити учнів розпізнавати час створення події про які йдеться, їх учасників.

Вчителям історії :

оснастити кабінети історії збірниками документів: „Історія України. Документи. Матеріали.”

4

Використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної та соціальної інформації

Вчителям історії :

частіше використовувати на уроках історії інтернет-ресурс

5

На уроках історії вчити учнів створювати вербальні і візуальні тексти, шукати надійні презентації

Вчителям історії :

вивчити сучасні електронні форми і методи роботи на уроці.

6

Покращити роботу над ознайомленням з портретами

видатних історичних осіб, діячів культури. Вчити учнів розпізнавати їх.

Вчителям історії :

придбати у кабінет історії наочний посібник: „Видатні постаті в історії України”

7

Вчити :

образно мислити, працювати з репродукціями картин; готувати твори – проекти; розпізнавати твори мистецтва, визначати їх авторів, час створення та значення їх як історичних джерел.

Рекомендувати учням, які складають ЗНО з історії України придбати збірники репродукцій творів мистецтва обов’язкові для розпізнавання

8

Покращити роботу з хронологією, формувати у дітей хронологічну компетентність.

Зобов’язати вчителів історії активізувати роботу над хронологією, виготовити сигнальні картки і складати з учнями хронологічні таблиці.

9

Виховувати:

культуру, самосвідомість, розуміння ролі культури у суспільстві, важливість міжкультурного спілкування і співробітництва.

Частіше проводити краєзнавчі екскурсії під час яких вивчати архітектурні памятки рідного краю.

10

Розвивати :

здатність сприймати і розуміти інформаційне навколишнє середовище, критично його аналізувати і діяти в ньому відповідно до діючої в суспільстві комунікативної етики.

Проводити тренінги зі старшокласниками з питань розпізнавання психологічних маніпуляцій.

11

Формувати:

інформативну компетентність; уміння працювати з різними джерелами інформації; інтерпретувати різні джерела, визначати їх надійність. Виявляти і критично аналізувати розбіжності в позиціях авторів джерел.

Учителям вчити учнів працювати з різними джерелами інформації.

12

Розвивати :

уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу і пояснення історичних подій та явищ; ставити запитання та шукати відповіді; розуміти можливість трактування минулого по - різному.

На початку кожного уроку виділяти ключові поняття теми, вивчити їх зміст та ознаки.

 

 

Заходи щодо запобігання низької результативності одинадцятикласників

в ЗНО з української мови і літератури на 2018-2019 н.р.

п/п

Зміст заходів

Перелік виконання

Виконавець

 

1

Проаналізувати та розглянути результати ДПА з української мови, яка проходила у формі ЗНО, на засіданнях РМО, ШМО, педагогічних рад.

серпень-вересень

2018

дирекція шкіл, керівник РМО, керівник ШМО

 

2

Оновити інформаційний стенд

ДПА - ЗНО 2019

до 10.09.

2018

заступник директора школи з навчально-виховної роботи

 

 

 

 

 

 

3

Дирекції шкіл:

а) чітко спланувати план-завдання внутрішньо шкільного контролю за станом викладання української мови і літератури на 2018-2019 н.р., в якому визначити напрямки та вид контролю, об’єкт перевірки, термін та рівень контролю, підсумковий документ після перевірки;

 

б) здійснювати контроль за системним підходом при формуванні кадрового забезпечення, враховуючи при цьому наступність під час викладання української мови одним учителем у середній та старшій школах;

 

в) створювати належні психолого-педагогічні умови для підготовки до ЗНО;

 

2018-2019н.р.

 

 

 

 

 

упродовж 2018-2019н.р.

 

 

 

2018-2019н.р.

директор, заступник директора у навчально-виховній роботі,керівник ШМО

 

 

директор, заступник директора у навчально-виховній роботі

 

адміністрація, вчителі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Учителям-предметникам:

а) опрацювати Критерії оцінювання та неухильно дотримуватися об’єктивності їх виконання;

 

б) постійно проводити роботу щодо виховання в учнів любові і поваги до рідного слова, звичаїв та традицій українського народу;

 

в) створити та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до участі в ЗНО в 2019 н.р.

 

г) підвищити ефективність кожного уроку, включаючи повторення нового матеріалу; у практичній діяльності застосовувати форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню грамотності учнів та знання теоретичного матеріалу з української мови та літератури; на різних етапах уроку запроваджувати тестові технології;

 

д) кожному вчителю розробити систему зворотного зв’язку з батьками слабо встигаючих учнів та поставити на облік адміністрації невстигаючих учнів;

 

пожвавити роботу з обдарованими та жвавими учнями; посилити відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

 

систематично

 

постійно

 

 

 

 

 

систематично

 

 

 

 

вересень

 

 

 

 

постійно

 

дирекція, учитель української мови та л-ри

учитель української мови та л-ри

 

 

учитель української мови та л-ри

 

 

учитель української мови та л-ри

 

 

 

 

учитель української мови та л-ри, класний керівник

 

 

учитель української мови та л-ри

 

5

На засіданнях ШМО розглянути питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою підвищення результативності навченості та розробити систему домашніх індивідуальних завдань

жовтень-листопад

ШМО

6

Практичним психологам ЗЗСО постійно надавати всебічну допомогу учням з низьким рівнем знань

постійно

практичний психолог

7

Залучення батьків до освітнього процесу з питань підготовки до ЗНО

2018-2019н.р.

адміністрація

 

8

Методисту РМК обговорити низьку результативність ЗНО з української мови, намітити шляхи розв’язання даної проблеми; до квітня місяця вивчити стан викладання української літератури в школах району та доповісти на раді методичного кабінету

з вересня по квітень

 

методист РМК

9

Забезпечити адресну практичну спрямованість кожного методичного заходу

постійно

методист РМК

 

10

Ввести в структуру методичної роботи день консультації молодим, малодосвідченим учителям з питань методики та теорії української мови і літератури

до 07.09.

2018

методист РМК

 

 

Переглядів: 702 | Додав: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

...

...

...

Пошук

Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів