Четвер
21.11.2024
09:25
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Відділ освіти Іршавської райдержадміністрації
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 257

Категорії розділу
Мої статті

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 21
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Мої статті | Переглядів: 554 | Додав: metodist | Дата: 25.10.2018 | Коментарі (0)

ГО “Смарт освіта” спільно зі студією онлайн-освіти EdEra запустили курс щодо участі батьків у організації інклюзивного навчання.

Реєстрація на курс доступна за цим посиланням. Вона буде відкритою постійно, проходити навчання можна в будь-який зручний час.

Курс поділено на 4 лекції: “Практичні поради для батьків: як побудувати інклюзивні процеси”, “Основні аспекти шкільної зрілості. Вигорання”, Як підготувати дитину до школи та підтримати її в процесі навчання”, “Захистити права дітей”.( за посиланням на сайт http://nus.org.ua/news/shho-treba-znaty-batkam-pro-inklyuzyvnu-osvitu-zapushhenyj-novyj-onlajn-kurs/)

Мої статті | Переглядів: 559 | Додав: metodist | Дата: 12.10.2018 | Коментарі (0)


Верховна Рада ухвалила закон, і тепер асистентів дитини офіційно допускають до освітнього процесу у школах та дитсадках.
Закон №8556 ухвалили 6 вересня.
“Законопроект розроблено з метою забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти в закладах освіти державної та комунальної форм власності“, – зазначено у пояснювальній записці до закону.
Для забезпечення цього цей закон вносить зміни у чотири закони: “Про дошкільну освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про позашкільну освіту” і “Про професійно-технічну освіту”.
Тепер за рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру та письмовою заявою батьків школа та дитсадок повинні забезпечити доступ до освітнього процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами.
Також за заявою батьків обов’язково створюють інклюзивні та/або спеціальні групи (у школі – інклюзивні та/або спеціальні класи). В інклюзивних групах не може бути більше трьох дітей з особливими освітніми потребами. А педагогічне навантаження шкільного вчителя, окрім 18 навчальних годин на тиждень, не може перевищувати 20% на роботу в інклюзивних класах.
До статті 7 “Закону про загальну середню освіту” додається абзац:
“Дітям з особливими освітніми потребами забезпечується право на навчання за допомогою найбільш прийнятних для таких осіб методів і способів спілкування, зокрема, навчання жестовою мовою та рельєфно-крапковим шрифтом (шрифтом Брайля)“.
Детальніше про зміни, які вносить закон №8556, дивіться у документі нижче:
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, МОН винесло на громадське обговорення порядок організації інклюзивного навчання в позашкільній освіті.
У кожній області України створять центри ресурсної підтримки інклюзивної освіти, які працюватимуть цілий рік.
Також МОН закупить комп’ютерні тести, які допоможуть складати якісніші індивідуальні програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. А наприкінці жовтня ізраїльські спеціалісти проведуть семінари з інклюзивногонавчання для керівників інклюзивно-ресурсних центрів, директорів шкіл та вчителів.

За матеріалами сайту Нова українська школа
Мої статті | Переглядів: 571 | Додав: metodist | Дата: 12.10.2018 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки затвердило технічні характеристики комплектів методик для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсних центрах.
Про це йдеться в наказі №977 від 6 вересня, опублікованому на сайті МОН.
До комплектів входять методики:
для визначення розладів аутистичного спектру;
для діагностування синдрому дефіциту уваги та гіперактивності;
для тестування невербального інтелекту і когнітивних можливостей;
для тестування вербального інтелекту і когнітивних можливостей;
для тестування психолого-освітнього профілю.
Інститут модернізації змісту освіти повинен закупити комплекти методик до кінця 2018 року. Всього планують закупити 500 комплектів для 500 ІРЦ у 24 областях.
Детально про вимоги до комплектів методик можна дізнатись у документі нижче.
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, з 1 вересня набули чинності оновлені будівельні норми для шкіл, які передбачають обов’язкове облаштування інклюзивного простору та енергомодернізацію.
МОН закупить комп’ютерні тести, які допоможуть складати якісніші індивідуальні програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами.

За матеріалами сайту Нова українська школа

 

 
 
Мої статті | Переглядів: 581 | Додав: metodist | Дата: 11.09.2018 | Коментарі (0)

Для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках мають створюватись команди психолого-педагогічного супроводу. Вони, зокрема, розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина, а також коригуватимуть їх за потреби. Примірне положення про створення таких команд вже розміщено на сайті МОН.

“Нині МОН розвиває інклюзивне навчання у школах та дитсадках. Для створення інклюзивного класу чи групи батьки мають звернутися з відповідною заявою до керівника закладу. Натомість він разом з місцевими органами управління освітою має забезпечити належні умови для навчання такої дитини. Створення команд супроводу допоможе об'єднати зусилля батьків, педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів для соціальної адаптації дітей. У розробленому положенні ми передбачили, що члени команди мають працювати на умовах толерантності та конфіденційності”, - розповіла генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.

До складу “шкільної” команди мають увійти керівники закладу (директор чи його заступник з навчально-виховної роботи), вчителі та їх асистенти, вчитель-реабілітолог, соціальний педагог, психолог та, за потреби, вчитель-дефектолог. У “дошкільну” команду теж входить директор, вихователь та його асистент, соціальний педагог, а також вчитель-дефектолог та реабілітолог.

інклюзивне навчаннядітям з особливими потребамизагальна середня освітадошкільна освіта

Надрукувати

Передбачається, що членами команди обов'язково мають бути батьки чи законні представники дитини з особливими освітніми потребами. Крім того, можна залучати інших фахівців - лікарів, асистентів дитини, представників служби у справах дітей тощо. Важливо, що примірне положення чітко визначає функції кожного учасника команди.

Разом фахівці складатимуть навчальний план, слідкуватимуть за досягненнями дитини та сприятимуть її взаємодії з іншими учнями. Завдяки постійній роботі з педагогами батьки зможуть оперативно дізнатися про стан здоров'я дитини та динаміку її розвитку.

“Навчання серед однолітків та спілкування поза родиною насамперед сприятиме соціальній адаптації дітей. Вони матимуть цілісне уявлення про довколишній світ, не будуть ізольованими і отримуватимуть досвід спілкування з людьми різного віку. Крім того, діти матимуть базові знання для продовження навчання у ПТНЗ або виші. Але для того, щоб втілити усі ці проекти, нам потрібна підтримка як освітян, так і батьків”, - зазначила Лариса Самсонова.

Нагадаємо, що вчителі початкових класів можуть безкоштовно пройти онлайн-курс з інкюзивної освіти.

 

Мої статті | Переглядів: 582 | Додав: metodist | Дата: 19.07.2018 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-21
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

...

...

...

Пошук